my lOve followers

moshimoshi buddiess ! thnx pd yg dh visit my blog ! loveyoudamnmuch ! http://chentaaqiesyh.blogspot.com/ ^^

Tuesday, May 14, 2013

terima kasih ya Allah :')

assalamualaikum sweety ku yayang ^^

arynie aq na update psal keje, siyes penat sgt2 aq skang nie , letih... mcm tak ckup rehat.. keje 12 jam, rase mcm nak mntk cuty je sbulan, siyes pnat sgt2 .. bdan pun asyik tak sihat je, batuk la, selsema la.. macam2 penyakit kadang2 dtg, tp ta pe, dah jd tanggungjawab aq cri duit, na tlg fmily aq.. aq kne tabah n kuatkan semangat utk cri rezeki.. aq tak nak fmily aq sush, bia aq pnat ta pe, emm, ary 2 aq na beli krete.. alaa, yg murh2 je..aq rse aq dh blh beli, n snggup byr bulan2.. tp loan tak lepas, bpak aq dh tlg pn tak blh, hmm ta de rezeki kan, na wt cmne.. mak ckp ' ta pe lha dik, sabar sikit, kmpul duit lg nnty blh beli kete bsar skit'  bile dgr mak ckp cm 2, aq smngt nak kmpul duit lg, aq nak mk jalan2 naek kete yg aq beli hsil titik peluh aq sndri :') sabar ye mak, adk janji nnty adik beli, kite g jln2 ok ^^ inshaallah klau tk de ape2 hlngan taun dpn aq na capaikan hajat aq nak pkai kete, kau permudahkan lha permintaan aq ya allah, aq mngaku sejak aq kje at kdai hp nie, skit demi sikit aq dpt ringankn beban fmily aq ^^ alhamdulillah Allah dengar isi hati aq, aq na fmily aq senang, terima kasih ya Allah.. 

* okay lha sweety, smpai sni je mcek gulegule nak cite, . bila kita susah, kite kne sabar dengan ape jua dugaan, setiap kesusahan yang kite terima, disebaliknya Allah nak beri kita satu hadiah yang tak ternilai harganya.. ^^ 








dah bace ? like lha,ape lg (:

0 comments:

Post a Comment

^^ da bace ken ?
comment lha siked , hee C: