my lOve followers

moshimoshi buddiess ! thnx pd yg dh visit my blog ! loveyoudamnmuch ! http://chentaaqiesyh.blogspot.com/ ^^

Monday, July 22, 2013

life ^^

assalamualaikum sweety.. lame dah aq tak update kan.. hmm, tak sempat na update, bnyak kerja.. lgpun kat tempt kerja nie, wifi mcm haremm.. so buat kptusan wat internet kat hp, so blh jd hotspot.. heee, ehhh lupe nak ucap selamat menyambut bulan  ramadhan yg mulia ni. bnyak dugaan yg kne tempuh bulan puase nie kan.. hee, aq nak cite yg sekarang nie aq dah rabun, dan kena pkai spec !! erghhh, tension aq !!  serious tak suke, nmpak macam aunty2 okiess... tp klau ta pkai, tak nmpk pulak.. so, trpkse la pkai, skrng nie dh mule selesa..,lntak la org nk ckp ape, janji aq nampak semua bnde dgn jelas.. kan kann.. so kepada semua remaJe2 diluar sane, tolong lah jage mate anda semua.. jgn rosakkan mata yg dah dianugerahkan olehNya, bnykkan makan sayur, (ecehh,mcm aq makan syur je, hahaha -.-' )  hah. korang nak tgk aq pakai spec ?? hee, jap2 aq carikk ,, alaaaa, tak de pulak kat sini,, sory yee,, hahahaha...  ehhh, tana tnye psl  bf aq ke ?? heee, aq dan dia bahagia seperti selalu... dah 5 bulan dah , heee.. yyeeaayyy !! sy nak kite bersame selame lamenye !! bukan sehari, bukan dua hari, tapi selame lamenyeee !! awa dgr tak ! hahahah, ayat budak couple seminggu !! cisss,  bengong budak tuh,, hihihi,, aq hrap sgt dia yg trakhr buat aq, dye terima ape adenye aq,, heee, dah2 tana cite lg,, hahahaha.. werkkk... tengok gmbr je k,  heee bye sweety ku sayang.. xoxo :*























dah bace ? like lha,ape lg (: