my lOve followers

moshimoshi buddiess ! thnx pd yg dh visit my blog ! loveyoudamnmuch ! http://chentaaqiesyh.blogspot.com/ ^^

Tuesday, May 21, 2013

hari hari indah :)

assalamualaikum sweety ^^

hye hye sweety , rajin pulak aq update sejak kebelakangan nie kan , na taw sebab ape ? sebab ade je cite aq .. hahaha, pd yg setia membace blog aq 2 thanks yeaa ^^ ikutilah kisah2 aq eh sayang :) 

kali nie aq na cite tentang hari semalam, hari yang paling indah buat aq ^^ semalam, 20 mei, hari jadi aq.. hehe, si dye smbut hri jd aq ngn ibu n ayah dye.. hri jd dye 15 mei.. so kiteowg dah plan na sambut sekali.. hee, untungkan brthday same bulan ? hahaha, jeles lha 2 :p  semalam aq , dye n fmily dye g mndy mnde kat gunung ledang.. hahaha, sumpah happy doe, main air ngn ibu dye.. hehee  ^^ semalam mase tgh main2 air, kiteowg dok ats batu, mkn kepci, hehe, dye suh aq pjam mate.. aq pun pejam main2, dye bg aq batu.. hahah, bergurau pkwe aq,pas 2 dye suh pejam mate, pndg ats, okay aq buat kali nie.. tibe2 dye sarung cincin, hahaha ! siyes trkejut !! wahaha, terdiam sekejap aq mase 2.. okay, suprise dye menjadi.. aq tak sangke pun :p dye sweet okay .. aq pulak ? bagi dye ape ? emm, rahsiee ! hehe, biase2 je.. tp dye ckp dye suke hadiah yg aq bg.. alhamdulillah, tak sie2 aq bg dye hadiah 2.. haa, mase kiteorg na balik,bru je na naik, tbe2 dye tgk at jari aq cincin 2 dah tak de, OMG ! hilang !!! mcmmne nie, aq na nges pun ade mase 2.. aq tgk muke dye mase 2, mesti dye kcwe klau tak jumpe, kiteorg cri same2, pas 2 dye yg jumpe, fuhhh ! nasib baik jumpe, lame gak lha kiteorg cri,, gile ahhh ! klau hilang, aq tataw na ckp mcmmne, bnyk kli aq mntk maaf at dye semalam..  then kiterorg balik, penat sgt2 semalam, smpai na demam aq.. tp aq happy sgt2.. 

* okay lhaa, nie je na cte.. nnty aq update lg eh sayang ^^ bubyee , 










dah bace ? like lha,ape lg (:

Tuesday, May 14, 2013

terima kasih ya Allah :')

assalamualaikum sweety ku yayang ^^

arynie aq na update psal keje, siyes penat sgt2 aq skang nie , letih... mcm tak ckup rehat.. keje 12 jam, rase mcm nak mntk cuty je sbulan, siyes pnat sgt2 .. bdan pun asyik tak sihat je, batuk la, selsema la.. macam2 penyakit kadang2 dtg, tp ta pe, dah jd tanggungjawab aq cri duit, na tlg fmily aq.. aq kne tabah n kuatkan semangat utk cri rezeki.. aq tak nak fmily aq sush, bia aq pnat ta pe, emm, ary 2 aq na beli krete.. alaa, yg murh2 je..aq rse aq dh blh beli, n snggup byr bulan2.. tp loan tak lepas, bpak aq dh tlg pn tak blh, hmm ta de rezeki kan, na wt cmne.. mak ckp ' ta pe lha dik, sabar sikit, kmpul duit lg nnty blh beli kete bsar skit'  bile dgr mak ckp cm 2, aq smngt nak kmpul duit lg, aq nak mk jalan2 naek kete yg aq beli hsil titik peluh aq sndri :') sabar ye mak, adk janji nnty adik beli, kite g jln2 ok ^^ inshaallah klau tk de ape2 hlngan taun dpn aq na capaikan hajat aq nak pkai kete, kau permudahkan lha permintaan aq ya allah, aq mngaku sejak aq kje at kdai hp nie, skit demi sikit aq dpt ringankn beban fmily aq ^^ alhamdulillah Allah dengar isi hati aq, aq na fmily aq senang, terima kasih ya Allah.. 

* okay lha sweety, smpai sni je mcek gulegule nak cite, . bila kita susah, kite kne sabar dengan ape jua dugaan, setiap kesusahan yang kite terima, disebaliknya Allah nak beri kita satu hadiah yang tak ternilai harganya.. ^^ 








dah bace ? like lha,ape lg (: