my lOve followers

moshimoshi buddiess ! thnx pd yg dh visit my blog ! loveyoudamnmuch ! http://chentaaqiesyh.blogspot.com/ ^^

Sunday, December 2, 2012

awak ^^

assalamualaikum sweety ku sayang ;)

ape khabar sweety semua,, hmm, arynie baru sempat na update blog kite nie,, hmm, bru sempat visit 2,3 blog je nie,tape2 nnty kite visit yg lain pulak okay...hmmm, kite na cte yg kite syg sgt at sowang hamba ALLAH nie, ntah la tataw na ckp mcm mne aq syg sgt2 at dye nie,tp mslhnye skng nie dye dah brpunya.. tp kiteorg still cntc lg, penah aq na jauhkan diri dri dye, aq na lupekan semua tentang dye, tp semakin aq mnjauhkan diri dri dye, semakin rindu aq pd dye, senyum dia,gelak dia, merajuk dia,semua tentang dye brmain dfikran aq... hmmm, aq taw aq nie mcm dh rosk kan hbungn org, tp aq tak berniat pun mcm 2.. aq dah cuba sruh dye pegi dri aq,, tp msing2 ego, still na cntc lg.. ta pe lah, aq tak anggap dye lebih dri kwn pun sekrng nie,, kite brdue hnye sepsng shabat.. ta lbh dri itu..tp aq na bgtaw si dye 2, aq sayang sgt2 at dye..korng na taw ? dye jeles klau aq ade knal dgn llaki lain, hahaha, npk sgt dye sygkan aq jugak , :p ta pe lah, aq ta na org pnggil aq perampas pulak, tp selagi dye blumade istri, ta slh aq na brkwn dgn dye kan ??? 


* k lah, tu je na cte,, kite pun ta bpe na shat skng nie,,mcm na dmam pun ade.. adoiii,.. lpeas bace nie, jgn mngumpat pulak, ckp je klau ade bnde na ckp yee ^^, thanks reading :) 







dah bace ? like lha,ape lg (: