my lOve followers

moshimoshi buddiess ! thnx pd yg dh visit my blog ! loveyoudamnmuch ! http://chentaaqiesyh.blogspot.com/ ^^

Saturday, October 19, 2013

isi hati

assalamualaikum w.b.t sweety.. 

dah lame rasenye aq tak update blog.. ramai fans (kipas) dah tnye bile nak update.. hahahaah , annoying gile aq ! perasan abiss, hahaha ade aq kesahhh blog aq, aq punye suke lah nak cakap ape kennnn, hahaha.. arynie aq cume nak letak karangan yang telah dikarang oleh encik boyfie yayang iteee, hahaha gli aq ckp mcm budak gediksss, heee..
okayy nie yg dye coretkan isi hati dye,, wakakak coret yg tak tahan tuu, macam kamus dwibahasa pulakk, kihkihkih,  
lepas dah bace tuhh jgn tankap cintan pulak yee, hakhak.. k lahh, selamat membaca ye sweetyy.. love xoxo

ni untuk awak!! irna balqis bt ismail.. <3 <3 <3
sye harap awak sudi baca isi hati sye ni..

bby.. banyak sangat cerita tentang cinta kita kan?? banyak sangat kenangan yang dah kita cipta.. bby ingat lagi tak mula2 kita kenal?? kelakar kan masa tu?? kite salam siap seliuh bagai.. haha.. masa tu bie yang tegur bby kat FB.. nasib baik bby letak DP bby yang comel tu.. kalau tak,, bie tak tegur pon.. hahahaaha.. tapi sebenarnya Allah dah takdirkan kita bertemu kan?? kalau Allah tak gerakkan hati bby untuk balas chat bie,, bie tak kan tahu erti cinta yang sebenar.. alhamdulillah,, terima kasih yaAllah sebab dah berikan sorang insan yang betul2 ikhlas mencintai.. 

rasa macam baru je semalam bie tegur bby kan.. cepat sangat masa berlalu.. lama jugak kan kita kawan masa tu.. boleh kata setiap malam kita begayut.. siap nyanyi lagu untuk bby lagi.. hehe.. masa tu bie ada awek.. tapi bby layan bie lebih dari awek bie layan bie.. masa tu pulak bie selalu gaduh dengan awek bie.. bile bie ada masalah,, mesti bie cari bby.. waktu tu bby sentiasa ada bersama bie.. terima kasih ye sebab sanggup dengar segala masalah bie.. bby terlalu baik buat bie sayang.. pernah bie terfikir,, kalau lah bby yang jadi awek bie.. mesti hidup bie bahagia sangat.. bby slalu buat bie tersenyum.. <3 <3 <3

"biarpun tidak ku ucapkan,, kau masih ku kenang.. walau lama tak bertemu,, senyum mu …wajahmu terbayang dimataku.. biar pun hanya seketika,, mesranya terasa,, sekilas hampir ku terlupa,, di antara kau dan aku ada dia.. ku tak mengerti mengapa terjadi begini.. sekian lama diriku terperjara,, menangis tanpa suara.. lantaran berpegang pada janji,, semua ku batasi,, namun pengorbanan tiada dihargai.. ikatan itu sempadan,, menguji kesabaran.. malang di dalamnya aku terkorban.. andainya kau mendahului bertahta dihati.. mungkin hidupku berseri.. tak seperti ini terpenjara kerana janji.. mungkinkah,, mungkinkah"

hehe.. saja je nak tulis lirik tu.. tapi bila difahamkan lirik tu betul2.. kena sangat dengan cerita kita dulu.. bie bahagia sangat dengan bby.. tapi kita tak boleh lebih dari sekadar kawan,, sebab bie ada dia.. segala pengorbanan bie tak pernah dia nak hargai.. bie tak sebahagia dengan bby!! 

satu hari tu bby kata bby tak boleh terima cara hidup kita.. bie dah ada awek.. bby kata bby nak pergi dari bie.. bie tahu hati bby sakit sangat masa tu.. bie tak tahu nak buat apa masa tu sayang.. dua hati bie nak jaga.. tapi bie terpaksa pilih dia.. hmm.. bby pon terus je pergi jauh dari bie,, jauh dari hidup bie.. bie terpaksa teruskan hubungan bie dengan dia 'kerana janji' sayang.. andai bby yang dulu muncul dalam hidup bie,, mesti bie pilih bby sayang.. bie tak nak bby terus sakit hati.. bie terpaksa biarkan bby pergi.. maafkan bie ye sayang.. hmm,, masa tu bila bie ada masalah.. bie tak tahu nak cerita kat siapa.. tapi bby tak pernah tahu  kan?? :') :') :')

lama jugak bby pergi tinggalkan bie.. bie takut bby marahkan bie.. boleh kata setiap kali bie bkk fb,, bie tengok fb bby.. ada satu hari tu,, bie tengok gambar bby dengan lelaki kat kedai.. bie pon tak nak lah kacau hubungan bby.. bie tengok bby bahagia sangat.. tak lama tu bie pakai BB.. tiba2 selang beberape hari tu bby tegur bie.. bie ingat lagi,, masa tu hari jumaat,, hehe.. bby mintak BB pin.. kita pun cipta semula hubungan kita.. masa tu tuhan je yang tahu bertapa bahagianya bie bila tengok bby masih okay dengan bie.. tapi bie bodoh,, bie letak gambar awek bie..bby pon terus menghilang.. tak lame tu bie cari bby,, bie cakap bie dah nak putus dengan awek bie.. bby pon cakap bby tengah gaduh dengan pakwe bby mase tu..

sayang ingat lagi tak masa bie tanya bby keje kat mana?? bie nak sangat jumpa bby.. bie taknak terus couple.. bie takut sayang tak boleh terima kekurangan yang ada kat bie.. dengan izin Allah,, kita berjumpa.. happy sangat bila dapat jumpa sayang depan2.. bby comel!! bby boleh terima kekurangan bie.. sebenarnya lepas jumpa tu bie nak terus couple.. tapi bie nak tunggu masa yang betul2 sesuai.. takpe la,, lagi pon kite dah macam pakwe makwe,, panggil 'bie' 'bby' je.. hee..

sayang.. sayang nak tahu tak?? 13/02/13 ni hari yang paling bie tak dapat lupakan dalam hidup bie.. tarikh kite couple.. sebenarnya dah lama bie nak pilih tarikh 13/03/13 tu.. bie tak sabar sangat!! lagi sebulan bie kena tunggu.. tapi bby tak pernah tahu kan?? hehe.. alaa,, lagi pon bie suka buat surprise kat bby,, bie suka tengok muka bby terpaku.. bie suka tengok bby happy.. bie suka sangat cara bby layan bie.. bby suka tumbuk perut bie.. bby manja sangat dengan bie.. hee.. sayang,, sayang ingat tak masa bby tengah makan limau??  bby pusing je.. bie dah ada kat depan bby..  mulut bby penuh dengan limau.. haha.. nasib baik bby walaupon bby tengah kerja.. bby tetap ada masa untuk bie.. terima kasih ye cinte bie.. 

sayang.. bie sayang bby sepenuh hati bie.. sumpah demi Allah,, bie takut sangat kehilangan sayang.. bagi bie,, bby lah segalanya.. bie dah tak tahu nak cakap macam mana lagi dah sayang.. cinta bby terlalu sempurna.. tak pernah bie rasa cinta yang sekuat ni sayang.. cinta ni indah,, terlalu indah buat bie.. bie nak ucap terime kaseh sangat2 sebab bby dah sempurnakan cerita hidup bie.. pecaya lah sayang.. selagi bie masih bernafas,, bie akan cuba untuk membahagiakan sayang.. bie nak bby tahu bie kat sini sentiasa cintakan bby sepenuh hati bie.. bby lah orang yang paling banyak mengajar bie erti kasih,, sayang,, rindu dan cinta.. tiada sehari yang berlalu tanpa bie mengingati bby.. walau ape pon yang terjadi,, cinta bie kat bby takkan pernah padam sayang.. percayalah.. 

IRNA BALQIS BT ISMAIL TETAP SENTIASA ADA DALAM HATI BIE!!




















dah bace ? like lha,ape lg (: