my lOve followers

moshimoshi buddiess ! thnx pd yg dh visit my blog ! loveyoudamnmuch ! http://chentaaqiesyh.blogspot.com/ ^^

Wednesday, February 20, 2013

♥ cinta hati saya ♥





^^ assalamualaikum w.b.t sweety sweety ku sayang :) 

korang semua apa khabar ?? baik ?? hmmm,  arynie makcik nie na cte psl dye dah ade bf skang ^^, heeee, nama bf kite MOHD AZALI BIN ISHAK , wahhh, class kaw, mentioned name dye merah2 gitu, hahaha ! kaw ado ?? wehehe,, sumpah kite sayang kan dye, kami dah kenal lame, sbelum nie kami cume brkwan.. alaa, knal2 dlm pacebuk, hahaha.. dye slalu cite mslah dye kat aku, korang na taw ? tiap kaly aku otp dgn dye, dye slalu buat aku ketawa, dye slalu happykan aku.. pd aku, dye special sgt,, aq tataw npe .. hmm, dye layan aku dgn baik, dye amek berat sgt psl aku... mase kiteorg brkwn nie, dye ade gf,, tp dye slalu cte gf dye ta pnh hrgai dye,, sedih jgk aku bile dgr cte dye, knpe gf dye ta pndai jge haty dye ? sdngkan dye trlalu baik .. setiap kaly dye cte psl gf dye, sumpah haty aq sakit sikit, cemburu ! hahaha , bodo bodo je kan, tp alu ta tipu beb, aq sayang sgt kat dye mase 2, sbb mase 2 dye je yg slalu buat aku trsnyum,, bnde yg pling aku takut sgt ialah kehilangan dye,, hmmm, panjang lagi sbnrnye cte dye,, aku nak pendekkan je, hahahaha, nnty korang mnyampah dgr makcik nie potpet potpet, heee :) pd tanggal 13/2/2013 dye nak aku jd gf dye, sbb dye ckp dgn aku dye dah clash dgn gf dye.. hmm, mase 2 ALLAH je yg tahu mcmne gembiranya aku, org yg selami nie aku tunggu , orang yg slalu buat aku trsnyum, skrang jadi orang yg paling istimewa dlm hdup aku.. ^^, dye yg terindah bg aku.. hah ! aku lupe na cte, dye slalu sgt buat surprise ! dye suke dtg mase aku tgh keje, hahaha,, nak marah pun tak jadi bile tgk muke dye, hahah ! dye kacak bergaye okayyy :p haaa, korang na taw, dye penah bawak ibu dye datang ! hahah, pergghh, sumpah segan bilejumpe ibu n ayah dye , hahaha.. aku harap sgt, dye yang terakhir buat aku,, eh, korang na tgk pic dye ? jap2 ehh


 haaam tgk belakang je dah lhaa, nnty korang amek dye dri aku ! hahaha ! auuummmm ! eh2 k lhaa, penat lha menaip... tuh je na cte psl cinta hati saya :p

*
ya ALLAH kau satukan lha haty kami dan kau lindungilah kami.. ya ALLAH jika aku bukan untuk dye, kau temukan lah jodoh yang terbaik untuknya ,, amin









dah bace ? like lha,ape lg (:

0 comments:

Post a Comment

^^ da bace ken ?
comment lha siked , hee C: