my lOve followers

moshimoshi buddiess ! thnx pd yg dh visit my blog ! loveyoudamnmuch ! http://chentaaqiesyh.blogspot.com/ ^^

Tuesday, October 9, 2012

kehidupan


assalamualaikum sweety ^^,

lamenye lahai ta update blog kan, sory la pd yg dh visit blog nie, tp kite ta smpat na visit korg blik, sbuk sgt dgn keje, ta smpat na update,blogwalking,comment dll -.-' nny klau ade mse, i visit sume org keyhh, haha :D ahaaa, saje na wat tulisan wane wni kenn, saje na bg korg pening, ngehhhh :D skng nie aq single beb ! ntah knape haty aq blum sdie utk dicintai, aq blm blh prcye kan llki lg, aq tkt kcwe :( skit laah haty kite nie,mcm ditikam2, hahaha, aq nak sgt dpt seorg llaki yg blh bimbing aq, aq prlukan sesorg utk beri smngt at aq ! aq tana trus lmah mcm nie, luar je aq happy, dlm haty aq Tuhan je yg taw mcm mne, bile kite dpt happy kan org, rse puas sgt kan dpt tgk org skeliling kite snyum :) knpe sume owg ta phm aq ?? knpe sume owg wat aq brsdeh ?? aq prlukan owg yg blh wat aq trsnyum slalu, 2 pn dh ckup bg aq, kdng2 aq wat2 bz utk lupekan sgle mslh aq . . aq mnges  sorng2 utk luahkan perasaan sakit yg dh lme trsmpan kat dlm haty nie knpe Tuhan bg aq ujian yg berat nie ?? aq dh ta snggup lg, haty aq trlalu skit . . mgkn satu hary nnty Tuhan na bg aq seorg llaki yg btl2 mncintai aq dn blh bhgia kan aq, cume aq prlu sbr dgn ape yg trjadi, lumrah kehidupan, jika ini yg trbaik buat aq, aq trima dgn redha, , :') dan aq akn trus brdoa smoge Tuhan temukan jdoh aq dgn llaki yg dpt mmbimbing aq ke jln kerdhaan mu ya ALLAH, 


* aq tahu aq tak sempurna, tp aq hnye inginkan seorg llaki yg blh mnyempurnakan hidup aq :')










dah bace ? like lha,ape lg (:

0 comments:

Post a Comment

^^ da bace ken ?
comment lha siked , hee C: